Baking Resolution:
total so far:
1. banana bread
2. dark chocolate brownies
3. mini chocolate chip cookies
4. apple cinnamon bread
5. Mango bread
6. Creme Brulee Oatmeal - It was not as fantastic as it sounds

Today:
7. Chocolate and Blueberry cupcakes with fresh whipped cream and blueberries on top
8. Corn muffins.

Diet? What diet?? I'll tell ya what though, chocolate and blueberry cupcakes are flippin fantastic.

Yeah, I totally am not going to end up baking a whole 25 things this year. I'm not a baker and baking from scratch is hard. I'm always worried stuff is gonna turn out shitty and then i'll have a whole batch of shitty whatever that I'll probably still end up eating.


I got my zebra shoes and I love em. They're 3.5" or 4" tall (i dont remember) though so a bit much for every day wear considering I normally wear flats. But I wore them on Thursday already. The brown flats need to be exchaned (one day) cause there's a little thingie poking into my heel. One day I'll remember to exchange them. One day.
so last weekend was the weekend of calamari.

friday we went out with jenn and jeff to a chinese place in st james and got this really good (albeit rather salty) calamari.
saturday we went to mangia mangia in patchogue with marks parents and got calamari with a spicy pomodoro sauce - also quite yummy. i got the zuppe de pesce which of course had calamari in it (good but definitely the "worst" of the weekend.
sunday we went to wild fin in huntington (it was the beginning of li restaurant week). they had 2 calamari choices - teriyaki which i got (yummy) and lemon pepper which mark got (also super yummy). you'd think i'd be sick of it.
all of them were completely different though.

as for wild fin: good food, crap service. waited 25 minutes to order. then waited 50 minutes between our dinner and dessert (so i drank cold coffee because they gave me the coffee at the halfway point during the wait lol)
last night we went to Garden Grill in smithtown - good service, okay food. i pretty much got the same thing for my first 3 courses. got mozzerella and tomato w/balsmic as appetizer, they brought out a salad (lettuce, tomato, balsamic), and then (not realizing) i got the chicken (breaded chicken breast, with chunks of fresh mozzerella, tomato, balsamic, and onions). so yeah, probably woulda been better had i ordered differently.

gotta love restaurant week. $21.95 for 3 courses.. too bad marky is up in PA now knocking down a wall.

i guess it wasn't just the weekend of calamari.. it was also the weekend of eating out apparently.

as for today, well today is the night of ali not taking off her brand new shoes cause she loves them. i'm iffy on the gray ones.. but the green ones are definitely a keeper :)

Profile

alibali

November 2013

S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24 252627282930

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 21st, 2017 02:43 am
Powered by Dreamwidth Studios